Hyppää sisältöön

Mölkkyä pelataan perjantaisin

Yhdistyksessä on jo vuosia pelattu mölkkyä. Kilpailuissa on jopa saavutettu mestaruuksia. Mölkyn heitto ei kuitenkaan ole vakavaa, hampaat irvessä pelaamista vaan mukavaa ja leppoisaa yhdessäoloa.

Pelaamme Käräjämäen kuntoportaiden luona perjantaisin klo 16 alkaen. Vaikka et olisi koskaan edes yrittänyt heittää mölkkyä, kannattaa tulla mukaan. Saat opetusta mölkyn saloihin tai sitten voit halutessasi vain katsella.

Tervetuloa! Pelaamme vain lumettomana aikana ulkona.

Yhteyshenkilönä Kari Haakana, puh 050 454 4874